english
slovensky

Iné služby v oblasti práce s pohľadávkami

Možné problémy

  • Banka nezvolí vhodný postup u klienta (hroziace riziko kolapsu klienta, konkurzu, alebo reštruktualizácie)
  • Banka neskoro zistí vzniknuté riziko KaR
  • Reálna hodnota majetku klienta ( v rôznych situáciách- bežná prevádzka, konkurz, reštruktualizácia) je odlišná od účtovnej hodnoty
  • Straty banky budú neúmerne vysoké

Ponuka služieb


  • Posúdenie rizika splácania, kolapsu, vyhlásenia konkurzu alebo reštruktualizácie vybraného klienta
  • Vyčíslenie dopadov konkurzu alebo reštruktualizácie na banku, ich porovnanie
  • Návrh variantov postupu banky u jednotlivých klientov (od pravidelných reportov cez dohľad nad hospodárením až po krízový mana žment a nútenú správu)
  • Zastupovanie banky, presadzovanie jej záujmov a maximalizácia výťažku pre banku
  • V akútnych prípadoch zostavenie krízového manažmentu a cielená oraganizačno- finančná reštrukturalizácia firmy

Produkty


  • Hĺbková analýza situácie klienta s návrhom vhodných postupov riešenia
  • Priebežný dohľad nad hospodárením klienta
  • Krízový manažment- nútená správa vrátane vytvorenia krízového tímu a cielenej organizačno- finančnej reštruktualizácie firmy

Postup a realizácia


  • Analýza situácie v prevádzkach klienta
  • Analýza dát z účtovníctva i z iných operatívnych evidencií, verifikácia so skutočnosťou
  • Rozhovory s pracovníkmi klienta
  • Sumarizácia dát na testovanie prognóz nad získanými informáciami
  • Vyhodnotenie a písomná správa pre banku
  • Následný priebežný dohľad nad hospodárením klienta
  • Kreovanie tímu krízového manažmentu
  • Posúdenie vývoja CF a tvorby hodnoty v častiach firmy a v segmentoch produktov a zákazníkov
  • Návrh a realizácia reštruktualizačných opatrení, smerujúcich k maximálnemu uspokojeniu pohľadávok banky